Alla inlägg den 20 december 2012

Av Elsa - 20 december 2012 11:30

Hejsan!!!!

Igår så slutade vår skola, två dagar innan alla andra skolor!!!!!!

Tyvärr så är vår skola rätt så stor, så vi hade ingen såndär fin och stor julavslutning...

Men det var ändå skönt på nåt sätt att bara få springa ut, och inte behöva klä upp sig och sånt!

Iallafall, så har jag slutat nu och vi firade med en klassfest och en film!

Jag, Lara, Peggy och Anja gick till skolan en halvtimme tidigare än vanligt (jag höll på att dööö) för att dekorera klassrummet tills don andra kom!

Jag tyckte det var lite kul sådär att filma det, och jag har hittat en till bra "film-redigerings" app som jag ville testa.

Det här blev alltså resultatet, och appen hette socilcam.



 

Det blev lite avlångt, med tanke att jag bara kunde filma med mobilen...

Men det blev ändå ett litet roligt resultat sådär, även om det bara är typ 30 något sekunder!

Ha det riktigt bra,

Statsminister Elsa.   
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Halloj!
Det är jag som är Elsa och jag älskar att skriva och att redigera filmer.
En dag skall jag bli statsminister!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards