Alla inlägg den 23 november 2012

Av Elsa - 23 november 2012 21:26

Jo alltså,

jag glömde bara att säga, om ni kanske har instagram? Isåfall skulle det vara jätte snällt om ni ville följa mig, elller kanske bara kolla? Jag heter "Snofsie" (döpt efter mitt älskade gosedjur).

Jaaaaa, det var nog allt jag ville säga!   Tack för att ni tog tid och kolla! :)

/Statsminister Elsa.   

Av Elsa - 23 november 2012 20:44

Halloj!

Tyvärr så har jag inte hunnit skriva så mycket eftersom, ja, jag typ glömde bort lite grann att jag hade en blogg...   Men nu är jag tillbaka och tänker faktiskt tipsa en film (som jag gjort själv, hehe) till er alla. Jag är alltså den rödhåriga, dom två andra tjejerna är Peggy och Olivia och killen heter Oliver. Hoppas ni gillar den och jag tipsar appen som jag gjorde filmen på, Magisto. Man kan ha den på både mobilen och datorn. Det dåliga är att det kostar att spara filmen... så jag kan bara ge er en länk. Men snälla ta liiiite tid att bara kika lite, det skulle betyda jätte mycket för mig! http://www.magisto.com/video/bgVEYAFWQGIKDUVh      


Ha det bra,

Statsminister Elsa.   

Presentation


Halloj!
Det är jag som är Elsa och jag älskar att skriva och att redigera filmer.
En dag skall jag bli statsminister!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards